Feb4
Μόνιμο αδυνάτισμα; Πρώτα το... κρέας!
2/4/2011 1:06:00 PM by Giannis

Εάν κατορθώσατε να χάσετε τα περιττά σας κιλά και θέλετε να μην τα ξαναπάρετε, καλό θα ήταν να κόψετε τους πολλούς επεξεργασμένους υδατάνθρακες, όπως το λευκό ψωμί και το άσπρο ρύζι, και να τρώτε περισσότερες πρωτεΐνες, όπως άπαχο κρέας, λίγων λιπαρών, γαλακτοκομικά και όσπρια. Αυτό προέκυψε από μία μεγάλη ευρωπαϊκή μελέτη, η οποία στην πράξη θέτει υπό αμφισβήτηση τις ισχύουσες διατροφικές οδηγίες, που λένε ότι για να έχουμε υγιές βάρος πρέπει να τρώμε κυρίως υδατάνθρακες και μετά όλα τ’ άλλα. Όπως αναφέρεται στην μελέτη το κλειδί για να μην ξαναπαχύνει κανείς μετά την δίαιτα είναι να επιλέγει πολλές πρωτεΐνες και τρόφιμα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Ο γλυκαιμικός δείκτης (συμβολίζεται GI) είναι ένας δείκτης της ικανότητας των υδατανθράκων να αυξάνουν τα επίπεδα γλυκόζης (σακχάρου) στο αίμα. Όσα τρόφιμα έχουν χαμηλό GI, αυξάνουν αργά και σταθερά το σάκχαρο, με αποτέλεσμα να νιώθει κανείς χορτάτος επί περισσότερη ώρα και να μην έχει «λιγούρες».

  
 

  

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ο ιδρυτής του “ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ” και Νομαρχιακός σύμβουλος Αν Αττικής , “έφυγε” από κοντά μας 

  

 
  
 

 

Δ.Η.Σ.Ω

 

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ